Dream Hile Yaptığını İtiraf Ederek Topluluğa Yalan Söylediğini Anlattı

►►Kanala Üye Olmak İçin: azdrink.info/plus/xIG.html...
►► CANLI YAYINLAR HER OLASI GÜN 20.00'da: www.twitch.tv/adal
►►Reddit Linkimiz: www.reddit.com/r/Adaland/
►►Discord Sunucumuz: discord.com/invite/adal
►Instagram: Adalances
►►Steam Grubu: steamcommunity.com/groups/Ada ...
►Twitter: dogukanadal

0:00 - Sahte Dünya Rekoru ve Tartışmaların Başlangıcı
2:02 - Vicdanın Üstün Gelmesi
3:10 - Speedrun'ın Reddedildiği Zaman
4:04 - Yaptığı Kanıt Videosu ve Çelişkiler
5:25 - Bu Şans Arttırma Eklentisi Her Zaman Varmış..
6:45 - Bariz Gerçekler
7:30 - Dream'in Haklı Olduğu Kısımlar
8:57 - Sonuca Varış

Yüklə

Baxış
885,342

Şərh

  • Yorumları kapalı unutmuşum. (YİNE!) Yorum atarak algoritma için destek olabilirsiniz. Ayrıca bu durum hakkında düşüncelerinizi de duymak isterim. Sizce bu açıklama gerekli miydi?

    Doğukan Adal [Tvo]Doğukan Adal [Tvo]Ay əvvəl
    • ne y ada

      ruh alevruh alevAy əvvəl
    • Bence evet

      PırasaadamPırasaadamAy əvvəl
    • @Mehmet Eren Duralioğlu 😁31

      PRO OYUNCUPRO OYUNCUAy əvvəl
    • @dream’s cat MEOWWW

      PRO OYUNCUPRO OYUNCUAy əvvəl
    • YORUM ATMAK BENIM IŞIM AB

      PRO OYUNCUPRO OYUNCUAy əvvəl
  • Ama şöyle bişey var hile kullanmasada yetenekli çünkü öyle uçma aimbot falan kullanmıyor sadece şans kullanıyor

    Benim Adım Berat BeratBenim Adım Berat Berat4 saat əvvəl
  • Abi seni çok seviyorum çok iyi vidyolar yapıyorsun

    Ravzagül TunçelRavzagül TunçelGün əvvəl
  • 7:10 Space Valkre 3 2b2t aga beeeeeeeeeeee

    RusherGamingRusherGamingGün əvvəl
  • neden 2:42 de yazdığı şeyi sen yazdın neden Dream`in yazdığı şeyi koymadın?? anlamadım

    Glimpse_GameGlimpse_GameGün əvvəl
    • @Glimpse_Game 1.45 suresine bak bir siteye yonlendirmiş belki adal telifli diye koymamıştır

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @Exe. Lance ama neden onu koymadı

      Glimpse_GameGlimpse_GameGün əvvəl
    • İstersen twitter a bakabilirsin ama silmişti sanırım gonderiyi zaten yazmasa bile matematiksel olarak hile yaptıgı kanıtlandı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • Aga muhtemelen yaparken fark etti rekoru kırıncada atmak zorunda kaldı söyleyemedi aga b

    Swappy_ PlayzSwappy_ Playz2 gün əvvəl
    • Kardeşim adam şunu diye bilirdi mod paketim açık kalmış diye bilirdi ama demedi ve moderetörleri linç ettirdi

      Ahmet Kayra DelikayaAhmet Kayra DelikayaGün əvvəl
  • dreama hile yaptı diyen kişi primcinin önde gideni

    patur puturpatur putur2 gün əvvəl
    • Eger birini eleştirmek primse neo toprak cellatten prim kasıyor biraz beynini kullan

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Malmısın?

      Melih Anıl YıldırımMelih Anıl Yıldırım2 gün əvvəl
  • Dreamın yalancı olduğunu açıklandı lütfen khaby lamenin gerçektende zeki olmadığını açıkla basit konular üzerinde uğraşarak para kazanıyor bende o adamları görünce aklıma onlar geliyo o zeki ise biz neyiz eksi 50q mu

    Mehmet Emir NusratlıMehmet Emir Nusratlı2 gün əvvəl
  • Yav heh yav kesin öledir

    Kerem Ali KuruKerem Ali Kuru3 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanitlandı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Böyle diyosun ve adal a abonesin

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • Dreami seviyom ben ama ya ):

    Gulsah TurkogluGulsah Turkoglu5 gün əvvəl
  • Dreamı hiç sevmiyorum

    Akyüz YT Chicken Gun TürkçeAkyüz YT Chicken Gun Türkçe5 gün əvvəl
  • Adala sövenler g*t oldu

    Özgür DenizÖzgür Deniz7 gün əvvəl
  • Açık bıraktım demiş zaten insanlar kendi üstündeki insanları hep kıskanır bu video bunu açıklıyor öyle bir şey yok diyenler dreamin kanalına bakabilir

    Ceylin SargınCeylin Sargın8 gün əvvəl
    • İnsan kendi üssünü hep kıskanır yani sende dreamı kıskaniyorsun

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @Ahmet Kayra Delikaya aynen başka işim yok adalı kıskanıcam kıskanırsam dream’i kıskanırım adal ne yaptı ki kıskanayım

      Ceylin SargınCeylin SargınGün əvvəl
    • Aynı senin adalı kıskandığın gibi

      Ahmet Kayra DelikayaAhmet Kayra DelikayaGün əvvəl
  • eydıl 23 dakikada oyun bitiriyor ben daha ende gidemiyorum

    ALPHAALPHA10 gün əvvəl
  • yuru git lan

    groot ganggroot gang10 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • Dreamin tırnağı olamazsın?

    Azra AkarAzra Akar10 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • çünkü click bait yapmıyo ve ünlü speed runner olan arkadaşı yok bide ingilizce vidoelar çekmiyo yoksa bunları yapıp data pack de yapan herkez yapar

      DoguMertDoguMert8 gün əvvəl
    • Emin misin ?

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • adal abi dreama ben kızdım ve üzüldüm

    Hanifi KilavuzHanifi Kilavuz11 gün əvvəl
  • Dreamın şuan 24 milyon abonesi var kanalına gidip linçlememiz yokmu

    Dilara KoçDilara Koç11 gün əvvəl
    • Lan lincleyelim hadi adalın 3 yaş haterleri sürekli boş boş konuşuyo bizde dreama aynısını yapalım 666 k kişi fake speedrunner diye yorum yapsa nasıl olur

      Exe. LanceExe. Lance4 gün əvvəl
    • @KEDİ BAĞIMLISI şakasına diyorum zaten

      Dilara KoçDilara Koç8 gün əvvəl
    • Sadece açıklıyor

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • Adal bunu linçlememiz için söylemiyor

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Bruh moment öyle bir andır ki başkaların dan video fikri çaldığını saklamak için başkasının bokunu söylersin BRUHHH

    KORKULUK BEYKORKULUK BEY11 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @KEDİ BAĞIMLISI okey BRUHHH

      KORKULUK BEYKORKULUK BEY10 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY (tüm speedrunerların yaptığı bir içeriği kimse çalmış olmuyor)

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY BLM BRUUUHH

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @KEDİ BAĞIMLISI Kimdir BRUHHHH

      KORKULUK BEYKORKULUK BEY10 gün əvvəl
  • AGABE

    Alp Tuğra Mert Tuğra TuğçeAlp Tuğra Mert Tuğra Tuğçe12 gün əvvəl
  • Abi o hile yaptı ama yinede onu hala seviyorum

    Hamza proHamza pro12 gün əvvəl
  • .

    Türk Draem🟢Türk Draem🟢13 gün əvvəl
    • AGSHSJEHSIWB

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Ben hile yapmiyorum (!) gctfcfccfttctftfftc

    Türk Draem🟢Türk Draem🟢13 gün əvvəl
    • 🐍cı >:(

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Abi Twitter girem8uom

    salih çakırsalih çakır13 gün əvvəl
  • Abi ben çok şanslıyım strongold direk çıktı

    Valeh SalehovValeh Salehov13 gün əvvəl
  • Adal videonun başlangıcında hey selam ben adal demedi bu dreamin işi...

    CanberkCanberk15 gün əvvəl
    • Evet >:^

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • 5:40 eydıl men ne mk

    TheWistyTheWisty15 gün əvvəl
    • @TheWisty evt

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @KEDİ BAĞIMLISI ohaa çok fark var 😳😳😳

      TheWistyTheWisty10 gün əvvəl
    • EYDIL MEN DEĞİL !!!!!!!! "Eydıl Man"

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • chat'de ;/

      TheWistyTheWisty14 gün əvvəl
  • Eeee Dreamın De Sonunu Gördük Ya Ne Diyeyim

    Eren ღEren ღ15 gün əvvəl
    • Hile yapıyo die sonu drğil ki

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • herifin attığı her video günde 1m like alıo hay aq

      AssDaThiccAssDaThicc12 gün əvvəl
  • Abi öyle birşey olmadı ama neyse

    Taner GeldiTaner Geldi15 gün əvvəl
    • Velet

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • 6:49

    bruhbruh16 gün əvvəl
  • Bunun hakkında topluluk sekmesinde açıklama yaptı, gidip oradan okuyun lütfen, teşekkürler.

    BirisiBirisi17 gün əvvəl
    • @Exe. Lance kanıtına bakmak isterim

      BirisiBirisiGün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Acıklama yapmadı ne yazıkki yani hile yaptıgı ile ilgili

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • İçeriğini çaldığın adama aşağılayıcı bir video çekmek ve aşağılamak bruh Allah beyin versin hem izleyicilerin hemde sana

    MehmetMehmet17 gün əvvəl
    • Biraz beyinli ol

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @Mehmet evet kesinlikle tonguc 5. Sınıf kanalına abone olan bir 8. Sınıf kesinlikle öyledir senin ingilizcen bile yok nasıl drdam izliyorsun

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @Mehmet tonguc 5. Sınif kanalına abonesin abonelerine bakabiliyoruz

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @AİR Aynaya Bakmanı isterim aynaya bakınca hem mal ve hem 10 yaşındaki gereksiz bir insanı görürsün

      MehmetMehmetGün əvvəl
  • Desenize vicdan azabı insanları nasılda doğruyu söylettriyor

    Ebubekir ÇakmakcıEbubekir Çakmakcı17 gün əvvəl
    • @Ebubekir Çakmakcı 🧠🚫

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY salak adam içerik çalmıyor tüm speedrunerlar bu içeriği yapıyo

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY yani adal

      Ebubekir ÇakmakcıEbubekir Çakmakcı11 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY o zaman o vicdansızdır , biraz düşün mantıklı olur

      Ebubekir ÇakmakcıEbubekir Çakmakcı11 gün əvvəl
    • @Ebubekir Çakmakcı adal da içerik çalıyor o neden vicdan azabı çekmiyor

      KORKULUK BEYKORKULUK BEY11 gün əvvəl
  • HiLECi

    Hoşdil TurkcellHoşdil Turkcell17 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • How can it not be, damn it?

    PRO GAMERPRO GAMER17 gün əvvəl
    • W-what ?

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Adal Peker : lannn!!? Namusu maaşı kadar olan matematik profesörleri burdamisiniz

    Oğuz Kağan YüktaşırOğuz Kağan Yüktaşır18 gün əvvəl
  • Arka plandaki müzik adı?

    KAZULET aliyeffKAZULET aliyeff18 gün əvvəl
  • Primci

    Adem OGURAdem OGUR18 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Primin ne demek olduğunu öğren öyle gel adal sadece olan şeyleri türkçe anlatıyor

      Melih Anıl YıldırımMelih Anıl Yıldırım2 gün əvvəl
    • @Adem OGUR Prim kassın ya da kasmasın dedikleri doğru

      UwU ChanUwU Chan9 gün əvvəl
    • @UwU Chan böyle video olmamasi lazım ve adal in yaptığı yanlış şey prim kasiyor

      Adem OGURAdem OGUR9 gün əvvəl
    • @Adem OGUR adam itiraf etmiş dostum prim ya da değil herşey kanıtlandı ;/

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
  • Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın Lütfen yorumlarda adal>dream diyen mallar olmasın......

    LushiLushi19 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Üzgnm 😣🔫

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Hem hilede değil siz onu sevmediniz için iftiralar atıyor sunuzz😠😠

    Esra DenizgezEsra Denizgez19 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • ADAM İTİRAF ETMİŞ YA DEFOL GİT

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
    • FKEŞZWLŞAWŞ Veletler be like ;

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • Lan sende adalın bokunu yemeden duramadıgın için bunu yazıyorsun

      Exe. LanceExe. Lance16 gün əvvəl
    • Salak

      nitronitro19 gün əvvəl
  • Okadar inanma bnce

    ROBLOX ARDAROBLOX ARDA19 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
  • İtiraf etmedi:/

    Derin ve denizDerin ve deniz20 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • Etti-

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
    • Biraz daha araßtr

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • Tweet attı itiraf etti tweetinde

      Some random guySome random guy10 gün əvvəl
  • dünya birincisi olmasanda benim gönlümde en birinici insansın

    MΛƧKOƬ AnD ÂrchaňyMΛƧKOƬ AnD Ârchaňy21 gün əvvəl
    • @KORKULUK BEY Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @KORKULUK BEY içerik çalmıo aptal

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • İçerik çalarak mı?

      KORKULUK BEYKORKULUK BEY11 gün əvvəl
  • Ahah

    nFirenFire21 gün əvvəl
  • primci

    İçeriği Belli Olmayan Kanalİçeriği Belli Olmayan Kanal21 gün əvvəl
  • Tam ağzına vurulması gereken birisi

    İETİET21 gün əvvəl
    • Ben şanslıyım siz şanssızsınız diyordu şimdi de hile yaptığını itiraf ediyor haysiyetsiz (Danny Gonzalez)

      İETİET10 gün əvvəl
    • Kim

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • adam 6 günde 16m izlenim 1m like alıyor hala hdfbsdhbfsudf

    Oyun HavasıOyun Havası24 gün əvvəl
  • ya abi bak sanane? yani niye adamın her bokuna burnunu sokuyorsun kendin bile içerik çaldığını itiraf etmedin yani o hilesiz bile seni pvp de alır onun içeriğini çalıp ona laf atcaksan manhunt videolarını sil.

    KenthesisKenthesis24 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • eğer adal dreamın bu kötü yanını söyleyemiyorsa sende adalın içerik çaldığını söyleyemessin çünkü bu bir adalın kötü yanı ve sana göre hiç kimse diğerinin bokuna karışamaz

      Elinciliaga -_-Elinciliaga -_-5 gün əvvəl
    • Ye siz kimsiniz adalda icerik çalarsa çalsın sizene kendinizi 3 saniyede yalanlıyorsunuz

      Exe. LanceExe. Lance10 gün əvvəl
    • @efe aybek senin kafanı ben yani... Adal eleştiri kaldıramıyor ki yazsın, adam yazsa direk BANLANIYOR adalın izleyicileri Adalı 0 yanlışı olan bir melek yerine koyuyor...

      KORKULUK BEYKORKULUK BEY11 gün əvvəl
    • Adal ona küfur eden senin ırkından olan mal veletlere kapak yapmak için attı bu videoyu ama sizin olmayan beyniniz adalın b⁰k unu yemekten başka bir işe yaramadığı için ne yazık ki bizde sizin ırkınıza bu duruma anlatmaya çalısıyoruz

      Exe. LanceExe. Lance21 gün əvvəl
  • keşke sende içerik çaldığını itiraf etseydin adalcık apicik fanlarının koruduğu babacık

    KenthesisKenthesis24 gün əvvəl
    • Matematiksel olarak kanıtlandı yani istesenizde istemesenizde hile yaptı

      Exe. LanceExe. LanceGün əvvəl
    • @Ali Utku Gülderen ironi yapıyo ama (çaldığı içerik zaten 1 tane manhunt şeysi bunu tüm speedrunerlar yapıo)

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • Adam diyor yayınlarda evet çalıyorum diye

      Ali Utku GülderenAli Utku Gülderen19 gün əvvəl
    • Ne yazıkki itiraf etti

      Exe. LanceExe. Lance21 gün əvvəl
  • Senin böyle şeyler söylerken dreamin abonesi artması peki 😂

    Enes UluEnes Ulu24 gün əvvəl
  • Ne pişmanlık hissinden bahsediyorsunuz. Adam yaptığı şeyin farkında olarak kaç ay kendini haklı göstermeye çalıştı , millete suç attı da artık bunu yapmaktan yorulup hile yaptığı anlaşılmaya başlanınca ben söylemiş olayım dedi de itiraf etti . Bu işler vicdan rahatlatmaya bakmaz adamın derdi ün.

    BuğraBuğra24 gün əvvəl
    • Bizim inandıklarımız farklı am

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
  • Bu olaydan sonra adamın abone sayısının azalmayı bırak artması bana kafayı yedirtiyor

    Gözde Kevser AksoyGözde Kevser Aksoy24 gün əvvəl
  • sonunda kadar izlediğim hiç bu bok anlamadim

    Sefa SefaSefa Sefa24 gün əvvəl
  • Abi şuan 23 milyon abone

    Kim Olduğumu Sorgulama YTKim Olduğumu Sorgulama YT25 gün əvvəl
  • Kk yapamiosn die insanları suçlama

    Deniz ,Deniz ,25 gün əvvəl
    • @KEDİ BAĞIMLISI AİÖFİWÖFİSÖÜQÖG

      Deniz ,Deniz ,10 gün əvvəl
    • Artık bişey demicem 🧠siz insanlar

      KEDİ BAĞIMLISIKEDİ BAĞIMLISI10 gün əvvəl
    • @Haydar Kara ayn

      Deniz ,Deniz ,20 gün əvvəl
    • yapabiliyo gayrette

      Haydar KaraHaydar Kara20 gün əvvəl
  • En azından hatasını anlamış

    MRS BeachMRS Beach25 gün əvvəl
  • 🙄🧑‍💻👩‍🏭👩‍🏭🧑‍💻🧑🏾‍🍳🧑🏾‍🍳🧑🏾‍🍳👨🏾‍⚕️

    Neşe ÖzakanNeşe Özakan27 gün əvvəl
  • Ğala lan ulan

    Neşe ÖzakanNeşe Özakan27 gün əvvəl
  • Abi baska ülkede İsveç'te filan buna inanmıyorlar bir ingilizce video çek ben bir isvecliye bu senin videonu anlattım ama inanmadılar discord da konuştuğum biri

    Arus Arus 27 gün əvvəl
  • Abi senin 10 milyon olman gerek

    Kırmızı KanalKırmızı Kanal27 gün əvvəl
  • Adal'a tiktoktan söven agalar : TRIGGERED

    ahmetx34proahmetx34pro27 gün əvvəl
  • Abi videonda 12 milyon dedin ve bu 1 haziranda oldu . Sen bu videoyu yayınladıktan 3 hafta sonra izliyorum ve dreamin 23,4 milyon abonesi var . 3 haftada 11 milyon abonesi artmış Ya yaşadığım şehrin nüfusu o kadar değil .

    SaynokSaynok29 gün əvvəl
    • 6 ayda artmış

      giray kızılırmakgiray kızılırmak23 gün əvvəl
    • Kanks speedrun yaptığı zaman 12 mil abonesi varmış

      giray kızılırmakgiray kızılırmak23 gün əvvəl
  • o adam 96 aboneyken seni gecti

    Zeynep AsyaZeynep Asya29 gün əvvəl
    • Mal 🤦

      E꙰R꙰R꙰O꙰R꙰E꙰R꙰R꙰O꙰R꙰25 gün əvvəl
  • Olm uyuyacaktim yatağa oturdum 6 dakika izledim sonra kuşlara bakarken dinledim bitti en sonunda.d

    AlperAlperAy əvvəl
  • DReAhm Abihm Hihle Yapmahz !!!

    mehunasmehunasAy əvvəl
    • @Leon / velet git buradan

      AİRAİR8 gün əvvəl
    • @Leon / Kanıt olarak matematiksel hesaplamalar var ve Dreamin şansı imkansızın üzerinde, kendi itiraf etti veya etmedi matematik yalan söylemez

      UwU ChanUwU Chan9 gün əvvəl
    • @UwU Chan AZdrink’ da sahte olduğunu açıkladı olmayan postu kaynakça olarak kullanıp hile yaptığını söylüyorsun boş desen çok kanıt desen yok.

      Leon /Leon /9 gün əvvəl
    • @Leon / Senin kaynakçan olmayan beynin mi? Kendinle çelişiyorsun adam hile kullandım diyor işte :^

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
    • @Cihan Pubg Mobile kaynakça ne götün mü? Yoksa sahte bir post mu? Adam açıkladı onun sahte olduğunu daha neyi diretiyosun?

      Leon /Leon /10 gün əvvəl
  • 10:35 Ben Empati Kuranlardan Oldugum İçin Nedense Agladım

    GhjGoXxOGhjGoXxOAy əvvəl
  • Adalll abiiii

    👑Berkay pro eğlece YT✔️👑👑Berkay pro eğlece YT✔️👑Ay əvvəl
  • 13 yaşında bir kız çoçuğu yazmış; Ben Berfincan Side Tunç 13 yaşında bir kız çocuğuyum amansız bir hastalığa yakalandım Doktorlar hiç bir çare bulamadılar. göz yaşlarımı Şeyhier Şeyhi Hz.Hüseyin'in kız kardeşi Hz.Zeynep'in türbesini ziyaret ettim ve orada uyuyakaldım Rüyamda Hz.Zeynep ağzıma su döküyordu ALLAH'ın izniyle iyi olacaksın diye müjde verdi. Ve başımdan geçen bu olayı dağıtmamı istedi. Kime dağıttıysam inandıysa mesela bir fakir inandı 13gün sonra zenggin oldu. bir zengin inanmadı 13 gün sonra servetini yitirdi. yani kısaca İnanan mutlu inanmayan perişan oldu bu yazı kimin eline geçtiyse 13kişiye paylaşsın bu yazıyı çoğaltanın muradı 13gün sonra gerçekleşecek ALLAH'ın izniyle Hz.Zeynep in şefkatiyle 13gün sonra muradına erecektir .

    日中弓 日土金日中弓 日土金Ay əvvəl
    • Usjdjfjeiche ben zeynep ve ölüyüm bunu 10 yere atmazsan seni bulurum diyen postlar dan demi buda aslında hikaye şöyle berfincan aslında rüyasında beni görüyor ama yüzüm belli olmadığı için ve rüyayı tam hatırlamadığı için unutuyor aslında ağzına giren şeyde benim s2m di :)

      E꙰R꙰R꙰O꙰R꙰E꙰R꙰R꙰O꙰R꙰25 gün əvvəl
    • @Uzaylı Flash TV olduğunu görmedin mi jsjsjsjjsjs

      Guy with a creative nameGuy with a creative name26 gün əvvəl
    • Bunun video ile ne alakası var

      UzaylıUzaylı28 gün əvvəl
  • Merhaba doğu kan abi

    Yiğit CoşarYiğit CoşarAy əvvəl
  • biliyordum lavda tekne yapmasım hile diğil ben yaptım çok uzun yola kadar sizde deneyin çok kolay

    Mehmet Ferit AktakkaMehmet Ferit AktakkaAy əvvəl
  • abi çoğu mesajı benim doğum günümden 7 gün sonra atmış 0_o

    Elif TopalElif TopalAy əvvəl
  • adal adam videonu kullanabilrmiyim

    SadiMirza21SadiMirza21Ay əvvəl
  • Her speedrunda yaşanan şey:ender portalında 0 pearl olup 11 pearlun olması

    Erenay veli KumruErenay veli KumruAy əvvəl
    • xd

      Süleyman Onur KutluSüleyman Onur KutluAy əvvəl
  • lan adal sanada herseke karisyon ma

    pro hmod daodpro hmod daodAy əvvəl
    • Olum abone sayın kadar başına taş yağsın ne diyim bu lafları hergün 8:00 da twichde yazmayı dene şaaak diye yersin so ehm banı

      efe aybekefe aybek22 gün əvvəl
  • abi bence minecraftı en iyi oynayan kişi sensin başarılarının devamını dileriz

    Ali EymenAli EymenAy əvvəl
  • Ben olsam bende icimde sıkıntı olurdu

    CraftTheLahuncerCraftTheLahuncerAy əvvəl
  • adala hala güvenmeyen 6 yaşındaki veletler:Yalan söyleme lan s**** fikrini değiştirenler:srry reğiz ilk baştan beri güvenenler:Adal abi biz senin yanındayız merak etme

    Berat SeçkinBerat SeçkinAy əvvəl
    • @Exe. Lance zamaninda o adal pcye virus bulsati diyip yalan atarak para toplayacak kadar aşşagi dusmus bir insan

      QuattroQuattro16 gün əvvəl
    • Sadece 1 kişi fikrini değiştirmiš kalan herkes _snde heck upaıyon_ yazmış

      Exe. LanceExe. Lance28 gün əvvəl
  • Adal abiye söverken pişmanlık hissi |:

    Efe CengizelEfe CengizelAy əvvəl
  • Minecraft hakkında hiçbir şey bilmiyorum ama bütün videoyu izledim

    miraccmiraccAy əvvəl
  • Dreamı Tehti Etmiş Olabilirler Mi ???

    HxriasorHxriasorAy əvvəl
    • aynen kanka tehdit etdiler hile yap yoksa sana vergi sokarız dediler

      Cihan Pubg MobileCihan Pubg Mobile14 gün əvvəl
    • Ya off arkadaşlarımla güldüğümüz velet taklidini tamda aynısını yapmışsın 😹

      MertMert26 gün əvvəl
    • Hayır

      Spring.volta._x3Spring.volta._x329 gün əvvəl
  • Vallahi ben baktım ayrılık izlemesi şu anda 45 milyon 🤯

    Hafsa kara #saveralphHafsa kara #saveralphAy əvvəl
  • 1 yıl önceki şeyi içerik bitince kullanalım 😃👍

    muzarisimuzarisiAy əvvəl
  • Adal

    KoluvyalKoluvyalAy əvvəl
  • Geoscuarenin Pp sini çok beğenip alan tek ben değilimdir herhalde

    BannerLordBannerLordAy əvvəl
  • katılıyorum

    Ponçik gamerPonçik gamerAy əvvəl
  • Kanalın adını herhalde artık nightmare olarak değiştircek sksksısksks

    Gülhan Havvatoğlu #SaveRalphGülhan Havvatoğlu #SaveRalphAy əvvəl
  • Hee hile yaptım ne yapacan ? ")

    DreamDreamAy əvvəl
    • @Leon / Aileme üzülmen çok da umrumdaydı hadi Adal bizi kandırıyorsa diğer moderatörler bunu kanıtlamadı mı? Sen bana Adalın köpeği olmuşsun diyorsun ama sen de Dreamin köpeği olmuşsun, herşey kanıtlandı ister kabul et ister etme.

      UwU ChanUwU Chan9 gün əvvəl
    • @UwU Chan beyninde timör mü var adam öyle bir post atmadı attıysa göstersene? Adalın köpeği olmuşsunuz adam sizi 9 ay kandırdı sizde koyun gibi inandınız ve hala o yalancıyı savunuyorsun ailene üzülüyorum gerçekten.

      Leon /Leon /9 gün əvvəl
    • @Leon / Kıtsın galiba adam TWEET ATIP İTİRAF ETTİ AZdrink POSTUNUN BURADA ÖNEMİ OLMUYOR

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
    • @Some random guy AZdrink’da attığı postu görmemişsin herhalde zihinsel engellisin zaten ailene söyle tedaviye başlayın tartışmayı öğrenirsin.

      Leon /Leon /10 gün əvvəl
    • @Leon / ?? Kanka 6 ay önce tweet attı ve yayınlarında da acıkladı senin gibileri gidip her yoruma bu aynı yanıtı yazmasın diye

      Some random guySome random guy10 gün əvvəl
  • abi sesin çok güzel

    Esma ErdemEsma ErdemAy əvvəl
  • Abi survivalist videolarında glowing 2 açmış

    Game EnderGame EnderAy əvvəl
  • çok belliydi zaten. Son videoda badboyhalo neden o kadar çıkıp crafting table koyup neden atlasın aq

    Arda _dgn__Arda _dgn__Ay əvvəl
  • Modun ismi nedir ki bende indiriyim o şansı

    Fəqan AliyevFəqan AliyevAy əvvəl
  • Sen en güzel türk speed runnersin!

    cute bacon hair :3cute bacon hair :3Ay əvvəl
  • Hayal Kırıklığı

    ELMOSᴛ The L҉E҉G҉E҉N҉D҉ELMOSᴛ The L҉E҉G҉E҉N҉D҉Ay əvvəl
  • Video Bitti 18 Haziran 2021 Gece 01:39

    Mouse?!Mouse?!Ay əvvəl
  • Bunu attıktan sonra dramın abonesi yükseldi

    Jujutsukaisen FanJujutsukaisen FanAy əvvəl
  • Dreamı takip edenler:napim B)

    Birinsan48 84Birinsan48 84Ay əvvəl
  • YUH LAN

    Mehmet Aras ÇETİNMehmet Aras ÇETİNAy əvvəl
  • 1:58 minecraft trailer

    Luci UnknownLuci UnknownAy əvvəl
  • hileyi bıraktı diye biliyorum?

    cenk_ylmYTcenk_ylmYTAy əvvəl
    • Zaten 6 ay önce oldu bunlar

      UwU ChanUwU Chan10 gün əvvəl
  • İyi bok yedin

    DreamDreamAy əvvəl
    • Jajjslwpwğ

      Mehmet Eren DuralioğluMehmet Eren Duralioğlu20 gün əvvəl
    • dfghdfgsd

      Random EditsRandom EditsAy əvvəl